跑呀!跑!


跑呀!跑!

今日跑步時,有個些微肥胖女孩在我前面跑過,我跑快些過了

她,她又快些過番我,哈,不憤氣她又過我,我便更發力狂

跑,跑到我差不多斷氣,不得不停下來時。

才發覺她……哈哈………………

原來她一直只是………狂追著前面跑的男朋友咋,~~@@

14 則留言:

  1. 哈哈!可能前面個男仔見到佢咪走咁唔抖咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔出竒啵~~咁都被您諗倒!

      刪除
    2. Celing,我發覺你給我的回覆寫錯了位置,你應該是在我留言「回覆」欄位click入去,待回應欄方塊空出來就可以了。
      之前你回覆各網友的回應,正因此我們便不知道。
      我起初也是這樣,而亦有好多博友卻犯同一錯誤而不知!

      刪除
    3. 哦……今次做對了嗎?

      刪除
    4. Celing,對不起,是我弄錯了,你根本就做得好對......
      是我擺了過大烏龍。

      刪除
  2. 哈哈………………原來你之前諗多咗!

    回覆刪除
  3. Ceiling,去邊度跑?公園定海邊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好少跑步,不過聽朋友講,青衣海濱長廊都不錯,睇下你會不會去試下。^_^

      刪除
    2. 跑步對身體好呀,你都跑啦!
      好多謝你的介紹。

      刪除
  4. 回覆
    1. 哈哈,高興見到你 Time is changing *___*
      想話你知,親人的好與壞,不由得你去選擇,是上天按排,也是切割不了的關係。
      朋友就唔同講法,唔啱傾呀,啋佢都有味道啦!
      聽咗你唱的 I honestly love you,感人呢~~ ^__^

      刪除
  5. 哈哈,高興見到你 Time is changing *___*

    回覆刪除