幾拾歲人嚟玩Pokemon Go,咪癲喇你……


幾拾歲人嚟玩Pokemon Go,喇你……
你係話緊我呀!
點解幾拾歲唔可以玩喎!
我從來不玩網上遊戲,亦不知寵物精靈係乜嘢!
只知道電視曾播放的日本卡通片,有個叫小智的細佬仔,有個精靈球,成日大叫“比卡超,你出嚟啦!”
Pokemon Go 推出那天,覺得好奇點解美國有人會辭咗份工,走去全心全意的捉精靈,咪下載嚟玩下囉……
對於我來講,最重要的是~不須要付任何費用,只要有部手機,已經可以玩,亦不需要有任何技能,例如我眼朦朦,手震震的幾拾歲人,一樣很容易上手,點知,一玩……便欲罷不能!
我迷上的原因好簡單,只要走到街上,附近的公園,海旁周圍已有大量的精靈,任你哋去捉,捉到就儲存在你的手機內,好以隨街有嘢係合法你去執咁,精靈隻隻盞鬼又得意,哈哈~咪話唔爽噃……
仲有你可重新同精靈改新名,呢樣我就勁like。
往時晚上只跑步半小時,已經覺得辛苦,而家在海旁一半時間捉精靈,一半時間跑步,竟然可以兩小時,還一點也不累,(嘻~跑來跑去,主要原因,是想孵蛋。)
還未嘗試過到道場去踢館,唔知過唔過癮...

有尐人對玩Pokemon Go忌人非常反感,有不同的批判,咪亂緊張,請放鬆尐喎,只是遊戲吧了!                          Celing

沒有留言:

發佈留言